Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T19:43:23+02:00
A) 1,16 + 1/4 =1,16 +0,25=1,41
b) 3,9 + 1/25 =3,9+0,04=3,94
c) 65,8 - 3/20 =65,8-0,15=65,65
d) 3,65 - 1 2/5 =3,65-1,4=2,25
e) 7/8 - 0,15 =0,825-0,15=
f) 17 3/4 + 1,7 =17,75+1,7=19,45
g) 2,5 - 2/5 =2,5-0,4=2,1
h) 3 1/8 - 0,2 =3,125-0,2=2,925
3 5 3
2009-09-23T20:01:43+02:00
A)1,16+1/4=1,6+0,25=1,41
b)3,9+1/25=3,9+0,04=3,94
c) 65,8 - 3/20 =65,8-0,15=65,65
d) 3,65 - 1 2/5 = 3,65-1,4=2,25
e) 7/8 - 0,15 =0,875-0,15=0,725
f)17 3/4 + 1,7 =17,75+1,7=19,45
g) 2,5 - 2/5 =2,5-0,4=2,1
h) 3 1/8 - 0,2 =3,125-0,2=2,925
1 5 1