Odpowiedzi

2010-01-10T18:02:32+01:00
0,5x+0,2y=2
1,5x+0,5y=5,5

0,5x=2-0,2y
3(2-0,2y)+0,5y=5,5

6-0,6y+0,5y=5,5
0,5x=2-0,2y

0,5x=2-0,2y
-0,6+0,5y=5,5-6

0,5x=2-0,2y
-0,1=-0,5/*10

y=5
0,5x2-0,2*5

y=5
0,5x=2-1/*2

y=5
x=2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:32:15+01:00
0,5x+0,2y=2
1,5x+0,5y=5,5

0,5x=2-0,2y /0,5
1,5x+0,5y=5,5

x=4-0,4y
1,5*(4-0,4y) + 0,5y=5,5

x=4-0,4y
6-0,6y+ 0,5y =5,5

x=4-0,4y
-0,6y+0,5y=5,5-6

x=4-0,4y
-0,1y=-0,5 /(-0,1)

x=4-0,4y
y=5

x= 4-0,4*5
y=5

x=4-2
y=5

x=2
y=5