Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T17:59:17+01:00
P = a*h
a= 1,5 m
P = 7,5 m
to podstawiamy do wzoru i otrzymujemy:
7,5 m = 1,5 m * h , gdzie h- wysokosc
7,5 / 1,5 = h
h= 5
odp wysokosc wynosi 5 m
2010-01-10T18:00:25+01:00
Wzór na pole równoległoboku
P = a*h a- podstawa h-wysokość
7,5 = 1,5 *h / : 1,5
h = 5
odp. wysokość opuszczona na ten bok wynosi 5
2010-01-10T18:03:02+01:00
Skoro P= 7,5 m kwadratowego
bok a= 1,5m

wzór na pole równoległoboku to P= a×h
czyli h= P÷ a
więc h= 7,5 ÷ 1,5
h= 5m