Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:39:42+02:00
Leonardo Da Vinci
Donato Bramante
Rafael Santi
Michał Anioł, właściwie Michelangelo Buonarotti
Tycjan, właściwie Tiziano Vecellio
Botticelli Sandro, właściwie Alessandro di Mariano
Giorgione, właściwie Giorgio da Castelfranco
Frycz Modrzewski Andrzej
Rej Mikołaj, Rey z Nagłowic
Mikołaj Kopernik
Jan Kochanowski

... Sporo ich. Ale to tacy najważniejsi. Pierwsza strona w googlach... xD Faktycznie nie ma.
2009-09-23T19:40:19+02:00
Michał Anioł
Leonardo dda vinci
mikołaj kopernikrafael santi
andrzej frycz
jan kochanowski
mikołaj rej