Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:03:26+01:00
Marley przybyl do scrooga po to by go ostrzec przed jego losem. marley ukazany był z wykutymi lancuchami na sobie, kttore stworzyl przez cale swoje zycie, grzeszac. Ostrzegl ebenezera ze musi zmienic swoje postepowanie bo bedzie w wiecznej niewoli tak jak on i zapowiedzial mu o 3 nastepnych widmach jakie do niego przybeda.


mam nadzieje ze pomoglam ;)
4 3 4
2010-01-10T18:30:41+01:00
Pojawia się w domu Scrooge'a, any przestrzec go przed losem podobnym do swojego.Po śmierci błąka się po świecie , ciąggnąc za sobą długi, ciężki łańcuch, który ukuł sobie za życia. Musi pokutować za popełnione grzechy, sam jak Ebenezer. Zapowiedział wizyty trzech duchów.
6 3 6