Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:09:02+01:00
Adam Bernard Mickiewicz:
Sonety krymskie
Pan Tadeusz
Liryki lozańskie
Konfederaci barscy
Juliusz Słowacki:
Agezylausz
Anioł ognisty – mój anioł lewy
Anhelli
Arab
Balladyna
Beatrix Cenci
Poemat dygresyjny Beniowski
Do matki
Do Michała Rola Skibickiego
Duma o Wacławie Rzewuckim
Godzina myśli
Grób Agamemnona
Fantazy
Henryk Adam Aleksander Pius Sienkiewicz:
Krzyżacy
Quo vadis
Latarnik
Hania
W pustyni i w puszczy
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:12:35+01:00
Machulski np. Seksmisja
Bareja np. Miś, Alternatywy 4
Hoffman Jerzy np.Ogniem i mieczem
Gajos np. 40-latek