Odpowiedzi

2010-01-10T18:04:29+01:00
Władysław Jagiełło
Zygfryd de Lowe
Fulko de Lorche
Królowa Jadwiga
Książę Witold
Konrad von Jungingen
Ulryk von Jungingen
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:06:29+01:00
Postacie historyczne:
-księżna Anna Danuta
- Powała z Taczewa
- Skirwoiłło
- Kuno von Jungingen
- Konrad von Jungingen
-Ulryk von Jungingen
- król Władysław Jagiełło
-królowa Jadwiga
-Zawisza Czarny
-Zyndram z Maszkowic
- książę Witold

Dasz Naj???