Potrzebne mi odpowiedzi na te pytania do krzyżówki:

1. Stanowi pozajądrową część komórki(na 10liter)
2. Komórka zawierająca kilka lub kilkanaście jąder komórkowych(na 9liter)
3. Samożywne organizmy, których komórki otacza celulozowata ściana komórkowa.(na 7 liter)
4. Tworzą go osobniki które mogą się krzyżować i wydawać płodne potomstwo (na 7 liter)

POMOCY MAM TO NA JUTRO!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T20:19:03+02:00
1. Stanowi pozajądrową część komórki(na 10liter)
PRTOPLAST
2. Komórka zawierająca kilka lub kilkanaście jąder komórkowych(na 9liter)
KOMÓRCZAK
3. Samożywne organizmy, których komórki otacza celulozowata ściana komórkowa.(na 7 liter)
ROŚLINY
4. Tworzą go osobniki które mogą się krzyżować i wydawać płodne potomstwo (na 7 liter)
GATUNEK
1 5 1
2009-09-23T21:42:28+02:00
1. PROTOPLAST
2. KOMÓRCZAK
3. ROŚLINY
4. GATUNEK