Potrzebuję napisać po niemiecku " czy lubisz swoje miasto ? A może nie ? Zanotuj swoje argumenty "

Plz. kto mi przetłumaczy na niemiecki ??
==================================
Bardzo lubię swoje miasto, ponieważ mam tutaj przyjaciół. W moim mieście znajduje się także szkoła, do której uczęszczam. Podoba mi się także to, że jest niewielkie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:11:13+01:00
Ich mag Deine Stadt, weil ich hier Freunde zu haben. In meiner Stadt gibt es auch eine Schule, auf die sie besuchen. Mir gefällt auch, dass sie vernachlässigbar ist.
Mam nadzieję że pomogłem xD
2010-01-10T18:12:56+01:00
Ich mag Deine Stadt, weil ich hier Freunde zu haben. In meiner Stadt gibt es auch eine Schule, auf die sie besuchen. Mir gefällt auch, dass sie vernachlässigbar ist.
2010-01-10T18:31:03+01:00
Prawidłowo po niemiecku trzeba napisac to tak:
Ich mag meine Stadt, weil ich hier die Freunden habe. Die Schule, die besuche ich, befindet sich auch in meiner Stadt. Es gefällt mir auch, dass diese Stadt nicht groß ist.
mam nadzieje, ze sie przyda:)