Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:16:05+01:00
Uważam, że fajniejszy jest Lunapark, ponieważ jest tam więcej rozrywki niż w Muzeum. Można się tam rozerwać i oderwać od nauki, której jest za dużo. W Muzeum można dowiedzieć się prau ciekawych rzeczy, ale nie da się tam rozerwać, więc osobiście wolę Lunapark.
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:19:59+01:00
Zdecydowanie w muzeum. poniewaz uczy a lunapark to tylko zabawa. moim zdaniem bardziej przydatne jest muzeum, dzieki niemu zdobywamy wiedze i mamy okazje zobaczyc jak bylo kiedys, jakich przedmiotów sie kiedy suzywalo itd... lunapark to mieejsce zabawy gdzie nie ma nic innego niz jakies zabawki itd.;)
17 3 17