Odpowiedzi

2010-01-10T18:23:07+01:00
Mogę podać Ci parę pomysłów :
1. Wyjeżdżają za granice.
2. Idą do znajomych.
3. Robią imprezę.
4. Idą na festyn organizowany w swojej miejscowości.
5. Spędzają go w swoim domu.
6. Idą do jakiegoś klubu.
7. Organizują przyjęcie ze znajomymi.
8. Wyjeżdżają gdzieś niedaleko.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:23:17+01:00
Gimnazjaliści to już nie dzieci. Sylwestra obchodzą bardzo rzadko w domu, z rodzicami. Najczęściej umawiają się ze znajomymi, z którymi idą do klubów, lub wychodzą do znajomych. Jeśli w ich miejscowości są organizowane festyny, koncerty bez wahania idą na nie. Czasami też wyjeżdżają za granicę.


sorka że krótkie , nie wiedzialam co dalej napisaćć . ;-dd