Prosze o udzielenie szybkiej pomocy:)

Miami 25°N - Oblicz - 22 grudzień, 21 marzec, 23 wrzesień, 22 czerwiec


Wzory:

21 III, 23 IX N - h=90°- φ S - h=90°-φ

22 VI N - h=90°- φ + 23°27'min S - 90°- φ-23°27min

22 XII N -h=90°- φ - 23°27min; S - h=90°-φ + 23°27min



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:56:59+01:00
Φ=25°N
h - wysokość Słońca

22 grudzień
h=90°- φ - 23°27" = 90° - 25° - 23°27" = 41°33"

21 III, 23 IX
h=90°- φ = 90° - 25° = 65°

22 VI
h=90°- φ + 23°27" = 90° - 25°+23°27" = 88°27"
2010-01-10T20:05:38+01:00
21 III h=90*-25* = 65*
23 IX h=90*-25*= 65*
22 VI h=90*-25*+23*27`= 88* 27`
22 XII h-=90*-25*-23*27`=41*33`