Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:21:18+01:00
To zależy od każdego równoległoboku. Kąty są różnej miary zależnie od długości boków. Suma kątów jednak zawsze wynosi 360 stopni.
1 5 1
2010-01-10T18:21:23+01:00
Suma miar kątów w równoległoboku wynosi 360 stopni
2010-01-10T18:21:24+01:00
Suma wszystkich kątów zawsze wynosi 360*
z czego dwa po prawej mają 180*
a dwa po lewej również 180*
1 5 1