Odpowiedzi

2010-01-10T18:27:53+01:00
Dłuższy bok ma drugi kwadrat , ponieważ :
√48,993cm² ≈ 6.9999

6.9999 < 7
1 1 1
2010-01-10T18:28:56+01:00
7*7=49

49>48,993

Kwadrot o boku 7 ma dłuższy bok
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:29:45+01:00
P - pole kwadratu = a²
P1 - pole jednego kwadratu = 48,993 cm²
P2 - pole drugiego kwadratu = 7 razy 7 = 49 cm²
ponieważ P2>P1 to bok drugiego jest dłuższy
1 2 1