Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:27:59+01:00
Pewnego razu, gdy była Wigilia Bożego Narodzenia. Przeczytano już Biblię i zaczęliśmy jeść. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi, nie wiedzieliśmy kogo niesie, ponieważ wszyscy goście już byli. Okazało się, że był to nieznajomy, lecz zawsze mieliśmy przygotowane miejsce. Przyjęliśmy go należycie.
2010-01-10T18:29:36+01:00
Słowa które możesz użyć w pisaniu :
1. Ten dom budowali własnymi rękami moi pradziadkowie...
2. Moi rodzice kupili go.
3. Na strychu znalazłam...
4. W piwnicy mieści się...
5. Moja babcia urodziła się w nim...
6. Mieszkam tu od ... lat.
7. Mieszkam tu od urodzenia...
8. Przeprowadziłam się do niego... lat.
9. Lubię go, ponieważ jest przytulny...