Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T20:05:27+02:00
Ja strzelam
Ty strzelasz
On, ona, ono strzela
My strzelamy
Wy strzelacie
Oni strzelają

Ja strzelałem
Ty strzelałeś
on strzelał
ona strzelala
ono strzelał
My strzelaliśmy
Wy strzelaliście
Oni strzelali

Ja będę strzelal
Ty bedziesz strzelal
on, ona, ono bedzie strzelać
My bedziemy strzelac
Wy bedziecie strzelac
Oni beda strzelać
-----------------------------
Ja gram
ty grasz
on, ona, ono gra
my gramy
wy gracie
oni graja

Ja gralem
ty grales
on gral
ona grala
ono gralo
my gralismy
wy graliscie
oni grali

Ja bede gral
ty bedziesz gral
on, ona, ono bedzie gral
my bedziemy grali
wy bedziecie grali
oni beda grali
--------------------
Ja walcze
ty walczysz
on,ona, ono walczy
my walczymy
wy walczycie
oni walcza

Ja walczylem
ty walczyles
on walczyl
ona walczyla
ono walczylo

My walczylismy
wy walczyliscie
oni walczyli

Ja bede walczyl
ty bedziesz walczyl
on, ona, ono bedzie walczyl
My bedziemy walczyc
wy bedziecie walczyc
oni beda walczyc
2 3 2
2009-09-23T20:18:42+02:00
Ja strzelam
Ty strzelasz
On, ona, ono strzela
My strzelamy
Wy strzelacie
Oni strzelają

Ja strzelałem
Ty strzelałeś
on strzelał
ona strzelała
ono strzelał
My strzelaliśmy
Wy strzelaliście
Oni strzelali

Ja będę strzelał
Ty będziesz strzelał
on, ona, ono będzie strzelać
My będziemy strzelać
Wy będziecie strzelać
Oni bedą strzelać
-----------------------------
Ja gram
ty grasz
on, ona, ono gra

my gramy
wy gracie
oni graja

Ja grałem
ty grałeś
on grał
ona grała
ono grało
my graliśmy
wy graliście
oni grali

Ja będę grał
ty będziesz grał
on, ona, ono bedzie gral
my bedziemy grali
wy bedziecie grali
oni beda grali
--------------------
Ja walcze
ty walczysz
on,ona, ono walczy
my walczymy
wy walczycie
oni walcza

Ja walczylem
ty walczyles
on walczyl
ona walczyla
ono walczylo

My walczylismy
wy walczyliscie
oni walczyli

Ja bede walczyl
ty bedziesz walczyl
on, ona, ono bedzie walczyl
My bedziemy walczyc
wy bedziecie walczyc
oni beda walczyc
2 3 2
2009-09-23T20:46:19+02:00
Odpowiedź z: Dzisiaj, 20:05 Zgłoś spam Zgłoś treść dla dorosłych Ja strzelam
Ty strzelasz
On, ona, ono strzela
My strzelamy
Wy strzelacie
Oni strzelają

Ja strzelałem
Ty strzelałeś
on strzelał
ona strzelala
ono strzelał
My strzelaliśmy
Wy strzelaliście
Oni strzelali

Ja będę strzelal
Ty bedziesz strzelal
on, ona, ono bedzie strzelać
My bedziemy strzelac
Wy bedziecie strzelac
Oni beda strzelać
-----------------------------
Ja gram
ty grasz
on, ona, ono gra
my gramy
wy gracie
oni graja

Ja gralem
ty grales
on gral
ona grala
ono gralo
my gralismy
wy graliscie
oni grali

Ja bede gral
ty bedziesz gral
on, ona, ono bedzie gral
my bedziemy grali
wy bedziecie grali
oni beda grali
--------------------
Ja walcze
ty walczysz
on,ona, ono walczy
my walczymy
wy walczycie
oni walcza

Ja walczylem
ty walczyles
on walczyl
ona walczyla
ono walczylo

My walczylismy
wy walczyliscie
oni walczyli

Ja bede walczyl
ty bedziesz walczyl
on, ona, ono bedzie walczyl
My bedziemy walczyc
wy bedziecie walczyc
oni beda walczyc


Pozdrawiam ;)
2 2 2