Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:29:13+01:00
1. zawsze pomocny - zawsze ci pomaga, gdy tylko masz kłopot, nigdy nie zostawi cię z problemem
2. pogodny - zawsze uśmiechnięty , umiejący pocieszyć
3. wybacza - nie pozwoli na to, aby jedna niewinna kłótnia zniszczyła prawdziwą przyjaźń
4. przyjacielski - nie zostawi cię dla innej osoby, będziesz na pierwszym miejscu (poza jego drugą połówką, ale nie zawsze)
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:31:30+01:00
Przyjaciel powinien być:
-szczery. Bo jak można przyjaźnić się z kimś kto cały czas nas lub osoby w naszym otoczeniu okłamuje? Tak sie nie da.
-punktualny. Z przyjacielem spotykasz się często, a po dłuższym czasie spóźnianie się na każde spotkanie może być uciążliwe.
-ciekawy. Spędzasz z nim dużo czasu i musicie mieć o czym rozmawiać.
-troskliwy. Jezeli jest to prawdziwy przyjaciel powinien troszczyć się o Ciebie, chcieć zawsze jak najlepiej dla Ciebie.
4 3 4
2010-01-10T20:34:23+01:00
Lojalny-to taki że zawsze stanie po twojej stronie chodzby się wszyscy odwrócili
szczery-zawsze mówi prawde nie oszukuje cię
oddany-czyli że zawsze możesz na niego liczyć w każdej sytuacji
prawdziwy-że nie udaje przyjaciela tylko jest naprawde
4 3 4