Odpowiedzi

2010-01-10T18:29:06+01:00
A)O=12,56 cm.
r=2cm
P=4cm²

licze na naj (; pozdrawiam
7 2 7
  • m12
  • Początkujący
2010-01-10T18:35:58+01:00
P=πr²
L=2πr=12,56/2π
r=6,28π
P=π×6,28π=6,28π²
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:56:26+01:00
Obwód koła wynosi 12,56 cm, czyli 2*Pi*r=12,56cm. Wtedy promień koła r=12,56cm/(2*Pi)=6,28/Pi
Pole koła P=Pi*r²=Pi*(6,28/Pi)²=Pi*39,4384/Pi²=39,4384/Pi
5 1 5