Odpowiedzi

2010-01-10T18:34:10+01:00
Obj=450=1/2*6*10*H
450=30H
H=150
Odp. Wysokość wynosi 150 cm.
2 1 2
2010-01-10T18:35:37+01:00
Pp= e ∧ f /2
pp= 6∧10/2 = 30 cm²

V= pp ∧ h

450 = 30 ∧ h I/30
h=30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:35:38+01:00
H = ?
V = 450cm³
podstawa - romb
I przekątna - a=6cm
II przekątna - b=10cm

Pp = (a*b):2
Pp = (6 * 10) : 2
Pp = 60 : 2
Pp = 30 (cm²)

V = Pp * h
450 = Pp * h
450 = 30 * h
h = 450 : 30
h = 15 (cm)


Odp.: Wysokość wynosi 15 cm.
4 4 4