Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:36:22+01:00
Droga Rado Rodziców !

Piszę ten list oficjalny, ponieważ wasze dzieci chcą jechać na wycieczkę 7-dmio dniową do Zakopanego z nauką jazdy na nartach. Potrzebne jest dofinansowanie do wycieczki. Dyrektor zgodził się na dofinansowanie pod warnukiem, że na każdą osobę w rodzinie przypada minimum 351 zł/ os. Wycieczka odbyć się ma w ferie zimowe, które przypadają od 22.stycznia. Dzieci zasłużyły na wycieczkę. W czasie lekcji są bardzo grzeczne, aktywne i udzielają się w klasie. Średnia klasy osiąga wynik 4,5 ! Jest to największa średnia od 100 lat w szkole, więc dzieci zasłużyły sobie. W czasie nauki od września, nie było żadnych bójek i sprzeczek. Proszę o rozważenie decyzji dofinansowania wycieczki. Z poważaniem ....................... !
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:47:30+01:00
Droga Rada Rodziców! 10.01.2010r. Szkoła.....
Już od kilku miesięcy każdy z nas myśli o Zakopanym. Dokładnie o wycieczce do Zakopanego. Gdzie króluje zjazd na nartach, sankach itd. Marzymy o tej wycieczce. Gdzie są Krupówki i polscy górale, którzy charakteryzują się kolorowym ubiorem. Gdzie jest zdrowe zakopiańskie powietrze. Przy okazji moglibyśmy kupić jakieś góralskie rzeczy, których nie ma u nas w mieście. I zrobić cudowne zdjęcia na tle Gubałówki. Jechać wyciągiem. I moglibyśmy zrobić tam jeszcze wiele przyjemnych rzeczy! Tylko tam oscypki smakują tak dobrze wraz z gotowaną kukurydzą z solą. Moglibyśmy pooglądać widoki. Przy okazji zobaczyć Giewont. A kto wie może i byśmy na niego wyszli ? Bardzo prosimy o dofinansowanie tej wycieczki.
Uczniowie ......
3 5 3