Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:35:00+01:00
Ponieważ rośliny w nocy oddychają i pobierają z powietrza tlen, a wydychają dwutlenek węgla. A w szklarni jak wiemy jest dużo roślin no i tego dwutlenku węgla też się dużo gromadzi.
2010-01-10T18:36:39+01:00
PONIEWAŻ TO WŁAŚNIE ROŚLINY GO WYDYCHAJĄ....:)))
2010-01-10T18:37:26+01:00
Bo rośliny w nocy nie mają światła do przeprowadzania procesu fotosyntezy(nie pochłaniają dwutlenku węgla) a za to oddychają, czyli wchłaniają tlen ;)