1.Dobierz linię z cyfrą:
A.atom
B.cząsteczka
C.roztwór

1.najmniejsza część pierwiastka chemicznego
2.mieszanina w której można "gołym okiem" rozróżnić poszczególne składniki
3.mieszanina jednorodna dwóch lub więcej substancji.
4.trwałe połączone ze sobą atomy



2.Prawda i fałsz
a)Wszystkie ciała zbudowane są z atomów
b)Atom to najmniejsza cześć materii nie składa się z żadnych mniejszych cząstek.
c)Cząsteczka zawiera wyłącznie atomy tego samego rodzaju.
d)Cząsteczki są zbudowane z co najmniej trzech atomów

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:40:21+01:00
A. 1
B. 4
C. 2

2.
a. prawda
b. fałsz
c. fałsz
d. fałsz
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:43:02+01:00