Odpowiedzi

2010-01-10T18:40:38+01:00
Jezus chrystus jest dla mnie istota najdoskonalsza on oddal za nas i za nasze grzechy zycie. jego milosc i milosierdzie nie zna granic.
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:44:47+01:00
Jezus Chrystus jest dla mnie przewodnikiem, który mnie wspiera podczas całego życia. Dumnie noszę imię syna Chrystusowego, który mnie zawsze wspiera i nie opuszcza mnie nigdy. Jest kimś do kogo się modlę i proszę o wsparcie, pomoc, siłę i wytrwałość. Dziękuję mu za każdy dzień.

Jezus Chrystus jest dla mnie miłością, która rozpala we mnie żar boskiej miłości. Jest dla mnie mądrością, icspiracją do kolejnych zmagań z przeciwnikami kościoła Chrystusowego.

Jezus to także jedna z osób Trójcy św.

Psalm 24: "pan jest pasterzem moim, niczego mi nie braknie, prowadzi mnie nad wody spokojne, duszę moją pokrzepia (...).
15 1 15