Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:41:19+01:00
60 min ------------90 km
x-----------------120
x=(120*60)/90=80 minut czyli 1h i 20 minut
2 5 2
2010-01-10T18:42:28+01:00
60:90=0.6
120*0,6=72

Odp: Gołąb pokona 120km w czasie 1h 12min.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:43:09+01:00
W jakim czasie gołąb pokona 120 km , jeśli w ciągu godziny lotu pokonuje 90 km?


1godzina-90km
10minut-15km
120:15=80min
80min=1godz20min
3 4 3