Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T21:03:13+02:00
A) German,
b) Frans
c) Ameryk, Europ,
d) Tytan, Tantal
e) Einstein, Mendelew, Nobel
f) Uran, Pluton, Neptun,
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T21:45:15+02:00
A) pochodzących od nazw państw: Polon, German
b)nazw regionów miast:kaliforn, skand
c)nazw kontynentów:ameryk, europ
d)imion bogów lub postaci mitologicznych, neptun, nobel
e)nazwisk wybitnych uczonych einstein, bohr, retherford
f) nazw planet uran, neptun, pluton,
1 5 1