Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T20:02:41+02:00
Ponieważ przedrostek "kilo" oznacza tysiąc wartości, kilo pomarańczy oznacza dosłownie "tysiąc pomarańczy".Tak jak kilometr = tysiąc metrów itd.

W fizyce, aby uniknąć dwuznaczności, musimy zawsze podawać jednostkę, w jakiej mierzymy jakąs wartość, w tym wypadku będzie to kilogram.
98 4 98
2009-09-23T20:03:24+02:00
Kilo pomarańczy oznacza 1000 pomarańczy

przerostek kilo- oznacza jednostke powiększoną o 1000 razy
np kilometr oznacza 1000 metrów
32 3 32
2009-09-23T20:06:00+02:00
Ponieważ ,,kilo-'' to przedrostek do nazw takich jak: chociażby gram, metr, dżul.
19 3 19