Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:54:18+01:00
Gąsowski Iwo
Bohater "Szatana z VII klasy" Makuszyńskiego, brat profesora Gąsowskiego, szalony matematyk, opętany dyletancką manią doprowadził do ruiny rodzinny majątek. Po szczerej rozmowie ze starszym bratem porzucił mrzonki o odkryciu nowych praw i postanowił zająć się rodziną i posiadłością.

Ewa
Postać z "Szatana z VII klasy" Kornela Makuszyńskiego, bratowa profesora Pawła Gąsowskiego, żona matematyka Iwona Gąsowskiego.


Wanda
Postać z "Szatana z VII klasy" Kornela Makuszyńskiego, bratanica profesora Pawła Gąsowskiego, córka szalonego matematyka, śliczna dziewczyna o fiołkowych oczach, zakochana w Adasiu Cisowskim.



2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T18:58:51+01:00
Iwo Gąsows,ki - brat prof. gąsowskiego. MAtematyk
władał całym majątkiem należącym do gąsowskich
szuka potwierdzenia na potwierdzenie wielkiego twierdzenia Piotra Fermata
łudzi się, że dostanie główną nagrodę jednego z niemieckich uniwersytetów


Ewa Gąsowkska- żona iwa kobietaa xicha zapracowana kocha męża i córke
na jej barkach spoczywa całe utrzymanie domu miała anielską dusze

Wanda - córka iwo i ewy dziewczyna grzeczna spokojna podkochiwała się w Adamiee dziewcze o fiołkowych oczkach
jest inteligentna

Adam Burski - przyjaciel adasia , pomaga adasiowi gdy uwięzili go opryszkowie
JEst mądry i odważny stawia czoło wszystkim trudnościom
1 5 1