Napisz co czuła zawodniczka Justyna Kowalczyk w trakcie biegu i po jego zakończeniu. Wykorzystaj zwroty określające jej samopoczucie: potwornie wyczerpana, bardzo zadowolona, spełniona, nie zaskoczona. Napisz w co najmniej 5 zdaniach.

Daje odpowiedzi naj, bo potrzebuje na teraz. !!!

3

Odpowiedzi

2010-01-10T18:54:24+01:00
Zapewne J.K. na początku czuła stres, zdenerwowanie. Nie wiadomo co może się wydarzyć podczas biegu, pewnie też koncentrowała się na starcie, uspokajała się. Na mecie poczuła się wyczerpana, opadły jej wszystkie siły. Przyjmując, że zdobyła złoto poczuła się spełniona i zadowolona.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:58:03+01:00
Justyna Kowalczyk podczas wyścigu strasznie sie zmęczyła nie miała już sił dobiegnąć do mety ponieważ była potwornie wyczerpana lecz gdy zobaczyła dopingującego jej trenera, odrazu nabrała sił i pokazała na co ją stać.
Dobiegła do mety i zajeła 8 miejsce z którego jest bardzo zadowolona i czuje sie spełniona ale nie zaskoczona.
1 4 1
2010-01-10T18:58:34+01:00
Fenomenalna Justyna Kowalczyk już u schyłku wytrzymałości szczęśliwie dotarła do mety. W całym ciele czuła potworne wyczerpanie. Mimo to była bardzo zadowolona. Ciężko pracowała podczas treningów, więc wynik, który osiągneła nie był dla niej zaskoczeniem. Justyna Kowalczyk poczuła się spełniona i owładnęła nią niewypowiedziana radość.
2 3 2