Odpowiedzi

2010-01-11T16:00:35+01:00
Bartolome Esteban Murillo
Jeo dzieła były bardzo realistyczne, co więcej malowane z pamięci, więc jest tojeszcze trudniejsze do zrobienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:50:17+01:00
Rembrandt Harmenszoon van Rijn (ur. 15 lipca 1606 w Lejdzie, zm. 4 października 1669 w Amsterdamie) – holenderski malarz, rysownik i grafik Chciałabym żeby to on był moim nauczycielem gdyż, jego obrazy przedstawiały niesamowitą grę światła(światłocień) , ale też świetnie dobrane ciemno-żółte barwy dodawały obrazowi tajemniczości.Uważam że Rembrandt byłby świetnym nauczycielem.
1 5 1