Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T20:08:31+02:00
A) pochodzących od nazw państw:German,Polon, Frans
b)nazw regionów miast:Kaliforn
c)nazw kontynentów:Europ, Ameryk
d)imion bogów lub postaci mitologicznych:Neptun, Promet
e)nazwisk wybitnych uczonych:Nobel, Mendelew, Einstein
f) nazw planet: Uran, Pluton, Neptun
1 5 1
2009-09-23T20:15:57+02:00
A)Frans (Francja), ameryk (Ameryka), skand (Skandynawia), polon(Polska), German(Germany-Niemcy)
b)dubn(Dublin), Radon(Radom),
c)aktyn(Aktartyda), europ(Europa)
d)cez(cezar),tytan(tytani),selen(Selene- bogini księżyca),
e)mendelew(Mendelev), lutet(Luter),
f) uran(yran), pluton(pluton), neptun(neptun).

No i to by było chyba na tyle ;)