Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:25:14+01:00
A) do podgrzania jedzenia i do podgrzania lodu
b) czekan do wspinaczki a raki do dobrej przyczepności
c) do ciepła
d) do chronienia przed wiatrem i UV
jak co to przypominałem se to z głowy
2 4 2
2010-01-10T20:28:24+01:00
A.zmienia się skład powietrza,jest cora mniej tlenu
b.żeby wyjsc na górę
c.na górze jest mróz
d.mróz szczypie w oczy
1 5 1