Odpowiedzi

2010-01-10T18:57:17+01:00
Moze na przykład będac w sztandarze szkoły, interesujac sie historia rozne konkursy z tym zwiazane i wogole
2010-01-10T18:59:34+01:00
Może wywiesić flagę Polski!

Może roznosić ulotki o patriotyczne

Może dawać przykład patrioty w swoim otoczeniu (np. chodzić na WOŚP, być wolontariuszem, dawać biednym)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:06:46+01:00
-znajomość tradycji, historii
-bycie dumnym ze swojego narodu, miejsca urodzenia, rodziny
-utożsamianie się z narodem
-bronienienie kultury i języka
- wyrażanie sie z szacunkiem o Ojczyźnie
-zwyczajna ,, mijość do Ojczyzny''
-przestrzeganie i poszanowanie prawa
- respektowanie świąt narodowych
-szczacunek do symboli
a wreszcie zwyczajne stanie na baczność oraz śpiewanie hymnu podczas uroczystości szkolnych
1 5 1