Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T18:58:55+01:00
Mama wydaje pieniądze.
Pieniądze są wydawane przez mamę.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T19:05:35+01:00
Str czynna:
Wydaję właśnie swoje oszczędnosci na wymarzony telefon.
Widzę,że za oknem bawią się dzieci.
Otwieram zeszyt aby odrobic prace domową.
str bierna:
W redakcji "płomyczek" jest wydawany nowy egzemplarz.
Ciocia mi mowiła ze moj pokoj jest widzialny z daleka.
Lodówka jest otwierana po to aby wyjac z niej jakis produkt.
1 5 1