Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:01:07+01:00
Biologia- nauka zajmująca się żywymi organizmami, ich budową, powstaniem, funkcjonowaniem, interakcjami ze środowiskiem, ewolucją i tematami pośrednimi.
1 5 1
2010-01-10T19:06:53+01:00
ANTENA-element służący do wysyłania lub odbierania fal elektromagnetycznych zakresu radiowego i mikrofalowego,montowana w różnych urządzeniach nadawczych lub odbiorczych , np.telewizorach, radiach, telefonach komórkowych itp.