Odpowiedzi

2010-01-10T19:02:37+01:00
1. Wo bist du?
Gdzie jesteś?
2.Woher kommst du?
Skąd pochodzisz?
3.Wer hat Deutsch jetzt?
Kto ma teraz niemiecki?
4.Was ist dein Lieblingsfach?
Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
5.Wie heisst du?
Jak się nazywasz?
6.Wann gehst du in die Schule?
Kiedy idziesz do szkoły?
7.Wohin fa(..)hrst du?
Dokąd jedziesz?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:09:48+01:00
1.Wo wohnst du ?- gdzie mieszkasz
Wo bist du geboren- gdzie się urodziłeś
2.Woher kommst du - skąd pochodzisz
4. Was ist das ?- co to jest
Was ist dein Traumberuf-jaki jest twój wymarzony zawód
5.Wie viel kostet der Pullover- ile kosztuje sweter
Wie ist die Lehrerin-jaka jest nauczycielka
6.Wann bist du geboren-kiedy się urodziłeś
7.Wohin Fahrst du - dokąd jedziesz
2010-01-10T19:28:34+01:00
1. Wo wohnst du?
Wo bist du geboren

2.Woher kommst du?

3. Wer bist du?

4. .Wer hat Bio jetzt?

5. Wie heiBst du?

6.Wann gehst du in die Schule?