Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T20:27:05+02:00
A) 3.6 + 2/3 = 3.6/10 + 2/3 = 36/10 + 2/3 = 108/30 + 20/30 = 128/30 = 4.4/15

b) 4 1/8 - 1.11 = 4.125 - 1.11 = 3,015

c) 2.75 + 2/7 = 2.3/4 + 2/7 = 11/4 + 2/7 = 77/28 + 8/28 = 3.4

d) 0.125 - 1/9 = 1/8 - 1/9 = 9/72 - 8/72 = 1/72

e) 3.1/3 - 3.3 = 10/3 - 33/10 = 100/30 - 99/30 = 1/30

f) 1./15 - 0.09 = 1.1/5 - 9/100 = 6/5 - 9/100 = 120/100 - 9/100 = 111/100 = 1.11/100

Z matmy dobry nie jestem ale z tego w gim miałem 4 :P więc jeżeli coś źle zrobiłem to sorry.


1 5 1
2009-09-23T20:51:29+02:00
A) 3.6 + 2/3 = 3.6/10 + 2/3 = 36/10 + 2/3 = 108/30 + 20/30 = 128/30 = 4 i 4/15

b) 4 1/8 - 1.11 = 4,125 - 1,110 = 3,015

c) 2,75 + 2/7 = 2¾ + 2/7 = 11/4 + 2/7 = 77/28 + 8/28 = 3.4

d) 0,125 - 1/9 = 1/8 - 1/9 = 9/72 - 8/72 = 1/72

e) 3 ⅓ - 3.3 = 10/3 - 33/10 = 100/30 - 99/30 = 1/30

f) 1⅕ - 0.09 = 120/100 - 9/100 = 111/100