Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:18:09+01:00
1.Muzyka rządzi mną,
ja bardzo wierzę w nią.
Melodia piękno swe
ukazać ludziom chce.

ref.
Melodia lekiem jest na złamane serce,
więc bardzo pokochaj ją no i nic więcej.
W niej oparcie masz na całe swe życie.
Wiedz, że odwdzięczy ci się.

2.Kiedy zapłaczesz znów,
modlitwę piękną zmów.
Poczuj jak chroni cię,
tak tobą troszczy się.
1 5 1
2010-01-10T19:22:34+01:00
1. Jesteśmy tylko my,
Całym światem jesteś teraz ty,
Przy tobie widzę światło w mroku,
I nie obchodzi mnie, czy dorównam innym kroku,
Bo przecież teraz liczysz się tylko ty,
Dajesz mi szczęście jakiego nie dał mi nikt.
2. Jesteś słońcem na bezchmurnym niebie,
Najjaśniejsza gwiazda oznacza dla mnie ciebie,
Jesteś podporą gdy nie ma ścian radości,
Gdy wszyscy ludzie są tacy bezlitośni,
Po prostu jesteś dla mnie wszystkim,
Gdyby nie ty życie byłoby niczym.

----
Osobiście mi się podoba. : P Wzięło mnie na miłosne klimaty. xD
1 5 1