Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:13:10+01:00
Moim zdaniem nie ma żadnych korzyści. Tylko osoby, które biorą narkotyki chcą, a raczej czują, że mają z tego korzyść. Czują się inaczej i wgl.
Przyczyny używania alkoholu przez młodzież :
-chęć spróbowania czegoś nowego,
-zaimponowanie kumplom,
-kłopoty w domu, rodzinie, ze znajomymi, w miłości,
-z braku zajęcia,
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T19:13:43+01:00
Nie ma korzyści z brania narkotyków

Nastolatkowie palą papierosy, biora narkotyki i piją bo chcą pokazać przed kolegami, koleżankami, że są na poziomie. Robią to tylko dla szpanu, a tak na prawde oprócz tego, że wciągają się w straszny nałóg to nic więcej z tego nie osiągają.