Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T20:26:56+02:00
Moim zdaniem naprawdę bardzo warto słuchać muzyki.
Spróbuję to udowodnić.
Po pierwsze słuchanie muzyki jest przydatne by zabić czas nude słuchamy wtedy swojego ulubionego rodzaju i sprawia nam to przyjemnośc.
Po drugie słuchanie muzyki także uczy..., uczy kultury zachowania innych uczy religii np takie dzieła jak Kult ,, Krew Boga" Starchy na lachy,, Hymn świętego Piotra" i wiele wiele innych.
A także dzięki muzyce powiekszamy nasza wiedze na temat sztuki dzięki dziełą Chopina.
Po trzecie Muzyka pozwala w nas także odkryc talenty dzieki którym rozwijamy swoje zainteresowania..
Powyższe argumenty dobitnie mówia o tym że warto słuchac muzyki.
2009-09-23T21:02:11+02:00
Moim zdaniem warto słuchać muzyki rozrywkowej, choć to nie znaczy, że w ogóle nie powinniśmy słuchać poważnej.
Po pierwsze w muzykę rozrywkową wchodzi praktycznie każdy rodzaj muzyki. Muzykę tą charakteryzuje melodyjność, spontaniczność i swoboda interpretacji. Muzykę wesołą można podzielić na poszczególne nurty lecz jest to bardzo trudne ponieważ ciągle się one ze sobą łączą.
Po drugie ten rodzaj muzyki możemy odpowiednio dopasować do naszego aktualnego upodobania lub humoru. Jeśli mamy zły dzień szybko i skutecznie możemy sobie poprawić humor muzyką wesoła i zabawną, a kiedy mamy wyśmienity humor możemy go podtrzymywać muzyką swawolną i śmieszną.
Warto również słuchać takich utworów by w chwilach poczucia bezsensu zatracić się w marzeniach i zapomnieć o szarej rzeczywistości.
W czwartym argumencie przytoczę to, że muzyka wesoła działa kojąco na duszę i rozładowuje stres.
Lubię słuchać muzyki rozrywkowej, ponieważ czuję ją i trafia do mojej duszy.