Odpowiedzi

2009-09-23T20:20:29+02:00
Afryka 29853 mln km2, Ameryka Północna 24298 mln km2 , Ameryka Południowa 17684 mln km2, Antarktyda 13176 mln km2 i tyle :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T20:23:38+02:00
Afryka→ 30,317 mln km² powierzchni
Ameryka Południowa→ 17,8 mln km² powierzchni
Ameryka Północna→ 24,2 mln km² powierzchni
Antarktyda→ 13,2 mln km² powierzchni
1 1 1
2009-09-23T20:27:51+02:00
Afryka-30,316 mln km²
Ameryka Płn.-24 242 000 km²
Ameryka Płd.-17,8 mln km²
Antarktyda-13,3 mln km²
1 5 1