Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T19:16:49+01:00
Pojedynek , miał się rozgrywać w XV wieku ma dworze książęcym. Walczący -rycesz polski i krzyżacki rycerz przystąpili do pojedynku na śmierć i życie, a więc aż do momentu, gdy jeden z nich polegnie. Bronią używaną w tej walce były topory, do obrony użyto natomiast tarcz. Taki wybór oręża był korzystny dla Polskiego Rycerza.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:19:58+01:00
Ludzie szaleją .. słychać tylko okrzyki motywujące mojego rywala.W tej zboji czuję się jak w puszcze ... zamknięta ... ona ogranicza mi ruchy. Start ... Rywal próował mnie strącić swoją kopią. Jeszcze raz wystawia kopie i unik z mojej strony. Teraz ja nastawiam kopie...nie spodziewał sę tego spadł z konia. Ale to był stres, co za emocje !!
1 3 1
2010-01-10T19:20:13+01:00
Publicznosc sie gromadzi i nagle zazela sie walka:
Cios niecelny
Atakuje Manwe
Cios celny
Atakuje Manwe
Cios celny
Atakuje Dawidmiecia
Atakuje Manwe
Zadał cios krytyczny
Atakuje Manwe
Cios niecelny
Atakuje Dawidmiecia
Cios celny
Atakuje Manwe
Zadał cios krytyczny
Atakuje Dawidmiecia
Cios niecelny
Atakuje Manwe
Zadał cios krytyczny


Dawidmiecia wygrał i przejął łupy przeciwnika

Dawidmiecia jest chwalony przez lud zgromadzony prze ta walka!

(manwe lub dawidmiecia mozesz zastapic unnymi imionami)!
1 3 1