Sole mineralne dostarczają organizmowi pierwiastków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania.Do podanych opisów dopisz właściwe nazwy pierwiastków .

a)Wchodzi w skład kości i zębów,umożliwia pracę mięśni. .................................................................................

b)Składnik hemoglobiny. ..............................................................................

c)Umożliwia pracę układu nerwowego i serca.
..............................................................................

3

Odpowiedzi

2010-01-10T19:20:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:21:14+01:00
A) fosfor
b) żelazo
c) wapń
16 2 16
2010-01-10T19:50:52+01:00
A) wapń
b) żelazo
c) magnez
82 4 82