Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:22:48+01:00
- informacyjna ( zawiera dane informacje o sztuce, w ktorych jest zawarta data, godzina, miejsce)
- obrazowa ( kiedy zawiera jakies zdjęcia, ciekawe ujęcie sceny, to bardziej przyciąga widzów)
4 4 4
2010-01-10T19:25:55+01:00
1.można dowiedzieć się kiedy i jakie spektakle odbywają się
2.można dowiedzieć sie kto występuje w spektaklach oraz różnych informacji dotyczących przestawienia

3 3 3