Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:25:39+01:00
1) Miał asa w rękawie
2) Zamydlili jej oczy
3) Powinęła mu się noga
4) To taka syzyfowa praca
5) Siedział jak na tureckim kazaniu
6) Obowiązywały drakońskie prawa
2010-01-10T19:27:40+01:00
1. Miał Asa w rękawie
2. Zamydlił jej oczy.
3. Powinęła mu się noga.
4. To taka syzyfowa praca.
5. Siedział jak na tureckim kazaniu.
6.Obowiązywały drakońskie prawa.