Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:26:17+01:00
8m to średnica...
Ścierzka 2m szerokosci z jednej 2m i z drogiej 2m...
Więc razem 12m
Więc promień 6m

Pi*6m^2=36Pi

Odejmijmy powierzchnie kląbu.
Ma on srednice 8m wiec promień 4m.
Pi*4m^2=16Pim^2

36Pi-16Pi=20Pi m^2

Odp.Ścieżka ma powierzchnie 20Pi m2

Pozdro
2010-01-10T19:27:05+01:00
Srednica=8m, czyli r=4m
4m+2m=6m
pole koła o r=6m: πr²=π×6²=36πm²

pole klombu bez scieżki=πr²=π×4²=16πm²

pole scieżki=36π-16π=20πm²