Odpowiedzi

2010-01-10T19:27:33+01:00
Moim zdaniem tak, ponieważ:
- nie mówi się prawdy lub tylko tzw. półprawdy
- Pokazują coś mało ważnego, a to co najważniejsze jest ukryte
- Zachęcają do kupowania, więc opróżniają portfele ludzi
- Reklamy działają na podświadomość ludzką a przez to manipulują instynktami i emocjami odbiorców zwłaszcza tych najmłodszych.
- Nieraz naciągają innych (np. telemarket)

Nie wiem co to teza sorry ale masz tu 5 argumentów mam nadzieje że się przydadzą...
1 5 1
2010-01-10T19:33:36+01:00
W dzisiejszych czasach z reklamami spotykamy się na kazdym kroku. Kartki papieru z kolorowymi rysunkami, lub telewizyjne chcac nie chcac przyciagaja uwage. Myślę, że reklama w pewnien sposob ma zgubny wplyw na ludzi i postaram się to w mojej pracy udowodnic.
Argument I :
człowiek widząc ulotkę, a na niej napis PROMOCJA, -30%, lub obniżkę bardzo często kupuje towar, bo to "okazja".
Argument II :
Dużą rolę odgrywają hostessy, które będą reklamowac produkt i mówić o jego zaletach, że człowiek nabiera się na te sztuczki.
Argument III :
Reklamy telewizyjne pokazują produkty, ktore w rzeczywistosci tak nie wygladają
Argument I\/ :
Właściciele sklepów chcąc zachęcić ludzi do kupowania u nich towaru reklamują sie 'U nas najtaniej" lub tego typu hasłami, a człowiek poprostu idzie i kupuje.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:34:10+01:00
Reklama ma zgubny wpływ na ludzi, bo:
- manipuluje ludźmi, działa na podświadomość, emocje instynkty, podświadomie wybieramy to co zobaczyliśmy w reklamie
- kupujemy rzeczy, których nie potrzebujemy i nie korzystamy, które są nam nie przydatne
- wydajemy dużo pieniędzy na markowe produkty, przez co mamy coraz mniej pieniędzy
- zwracamy uwagę na markę nie na jakość
- dążymy do ideałów przedstawionych w reklamach, jesteśmy zaślepieni rzeczywistością z reklam, wydaje nam się, że do szczęścia wystarczy nam nowy samochód, itd.
- audiotele- działa na psychikę, podobnie jak w kasynie tracimy ogromne pieniądze na to, bo wydaje nam się, że możemy coś wygrać.