Odpowiedzi

2010-01-10T19:24:45+01:00
W strefie umiarkowanej, gdzie zaznacza się rytmika oświetlenia w związku z okresową bezlistnością drzew, dobrze rozwinięte są najniższe piętra lasu: mchów i porostów i runa leśnego (roślin zielnych i krzewinek), pozostałe piętra to warstwa krzewów i drzew.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:28:31+01:00
Od najniżeszej wrastwy:
ściółka
runo
podszyt
korony drzew
2010-01-10T19:32:16+01:00
Od najniższej warstwy
ściółka
runo
podszyt
korona drzew