Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:29:19+01:00
Od stycznia do czerwca jest 6 miesięcy
Jeśli w styczniu było x to w lutym było 2x;
w marcu było już 2*2x, czyli 4x;
w kwietniu było 2*4x, czyli 8x;
w maju było 8x*2, czyli 16x;
w czerwcu zatem było ich 16x*2, czyli 32x, ale pewny nie jestem.Równie dobrze madzianara może mieć rację.


prosze i naj :PP
2010-01-10T19:31:30+01:00
Styczeń x
luty 2x
marzec 4x
kwiecień 8x
maj 16x
czerwiec 32x


liczba odwiedzin 32x

nie jetsem pewna czy tak