Zapoznaj sie z wyciagiem z konta pana zenka.pomoż mu obliczc saldo koncowe.
wypłata własna 520.00
wyplataa z bankomatu -200.00
prowizja za prowadzenie rachunku -5.00
przelew-pensja 2156.00
wyplata z bankomatu -350.00
przelew-premia 480.00
zlecenie stałe-oplata telefonu -98.60
saldo końcowe ??

bardzo prosze o rozwiazanie
z góry dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:38:03+01:00
Zakłądając że saldo początkowe wynosiło 0 to:
wpływy wynosiły:
2 156,00 + 480,00 + 520,00 = 3 156,00
Wydatki : 200,00 + 5 + 350,00 + 98,60 = 653,60

Saldo: 2 502,40
2010-01-10T19:39:24+01:00
2156+480=2636 wpłata na konto
2636-520-200-5-350-98,6=1462,4 końcowy stan konta