Odpowiedzi

2010-01-10T19:32:17+01:00
Lektura syzyfowe prace powinna byc w kanonie ponieważ była pewnego roku na testach kompetencji- w 2008roku
1 2 1
2010-01-10T19:33:49+01:00
Lektura "Syzyfowe prace " powinna być w kanonie lektur , iż przedstawia ona losy i dorastanie młodzieży polskiej w czasach rusyfikacji i zaborów polskich .
Przedstawia ona również pierwszą miłość bohaterów , nauczycieli którzy przekupywali swoich uczniów , aby przysfajali oni sobie język rosyjski jako narodowy .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:36:42+01:00
Lektura pt. "Syzyfowe prace" powinna byc w kanonie, poniewaz jest to ksiazka mowiaca o polskiej mlodziezy pod zaborem rosyjskim. Uczy ona histori naszego kraju. Ukazuje takze patriotyzm mimo, ze np. cztanie polskiej literatury bylo zakazane, a jednak niektorzy spotykali sie poza szkola aby to robic. Dzieki tej lekturze mozemy dowiedziec sie czym byla rusyfikacja wsrod mlodziezy.
1 5 1